HTML

nzsigu

nzsigu

Friss topikok

  • nzsigu: :) nekem egy ismerősömtől jött a keresgélés ötlete. eddig tökéletesen megvoltam a pdf-ekkel :D de ... (2010.04.30. 19:29) E-köny olvasó
  • nzsigu: Köszi! :) Azt több helyen olvastam (és egyet is értek vele), hogy az eredeti fény-árnyék viszonyo... (2010.04.20. 12:14) HDR (nagy dinamika tartományú) kép - linux alatt
  • nzsigu: Valószínűleg az FB lehülyíti a képeket. Vagy kívülről csak akkorában tudod letölteni. Én mindkét h... (2009.12.17. 16:39) Téli képek

Linkblog

Házi Cider

2012.02.20. 00:36 nzsigu

Hosszas gondolkodás és kevesebb tervezés, utána olvasást követően 2012 február 4-én, szombaton egy termelői vásáron – igencsak ötlet szerűen – vettem 37kg (ennyi fért a táskáinkba) szabolcsból származó, kicsit fagy-csípte, csúnyácska, de nagy, édes és azt hiszem eléggé lédús almát.

IMAGE_155.jpg

Rövid beszélgetés után derült ki, hogy nem csak hibátlan étkezési almát hoztak magukkal, hanem ilyen kevésbé szép gyümölcsöt is. És természetesen olcsóbb is volt, a teljes mennyiségért végül 5000Ft fizettem. Ez a februári fagyban nem volt rossz ár.

Ez után eltelt pár nap, amíg nekikezdtem a feldolgozásnak. Addig bennem volt a bizonytalanság, hogy mennyire hibásak az almák, hiszen annyira nem értek hozzá, hogy ezt ránézésre megállapítsam.

Az alma bevásárlása után - idő híjján - elvetettem az e-bayről való cider élesztő rendelést, inkább - a leírásban is szereplő - bor élesztőt szereztem be. Ez gazdaboltban kapható dolog. Itt vettem egy doboz bor-ként is, ami később a lé fertőtlenítéséhez jó.

A beszerzéshez még hozzá tartozik, hogy egy kisebb szölőprést kértem kölcsön, valamint egy nagyobb húsdarálót. Ezek igen fontos segédeszközök.

Néhány demizson volt otthon régebbről. Az erjesztést ezekben terveztem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nzsigu.blog.hu/api/trackback/id/tr504136711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása